Без бар’єрів: у Черкасах презентували додаток для людей із вадами слуху (ВІДЕО)
Можливість викликати швидку чи поліцію без третьої допомоги людям, що мають вади слуху, надає додаток ConnectPro, який сьогодні, 25 серпня, презентували в Черкасах.
Про це повідомляє кореспондент Zmi.ck.ua.
Голова ГО "Соціальна єдність" Микола Калашник зазначив, у компанії також працює людина, яка має проблеми зі слухом, тому це питання вони вивчали зсередини й розробили додаток із розумінням проблеми.
"Для мене було великим відкриттям те, що люди з вадами слуху не можуть банально викликати швидку. Їм завжди потрібна допомога третьої особи. Погано, що є такі бар’єри. Додаток ConnectPro дає можливість вирішити ці проблеми", – зазначив Микола Калашник.
Загалом софт уже починають упроваджувати в кількох містах України, серед яких Маріуполь, Одеса, Харків, Полтава, Дніпро тощо. Перекладачі, які сидять у call-center, відповідають на дзвінки споживачів у будь-який час та надають необхідну інформацію чи послугу.
Мета – створити рівні можливості шляхом створення глобальної інфраструктури для осіб із порушенням слуху. Додаток дає можливість 24/7 незалежно від того, до якої мережі людина долучена, викликати екстрену службу, поспілкуватися з оточуючими, отримати будь-яку інформацію, подзвонити до будь-кого, отримати належним чином послуги в державних установах тощо.
"Ми співпрацюємо з деякими всеукраїнськими компаніями, такими як торгова мережа "Ашан". Тепер туди може прийти людина з вадами слуху й без третьої особи зробити покупку. Для цього є спеціальні каси. Більше того, вони навіть працевлаштовують людей. Також компанія Vodafon співпрацює з нами", – зазначив Микола Калашник.
За допомогою софту люди можуть проходити тренінги, навчатися та самореалізовуватися. Адже завдяки QR-коду можна підключитися кільком людям і одночасно слухати лекції та брати участь в обговореннях.
"У нас є два типи додатків. Один – для міських установ, де працюють люди, що будуть обслуговувати. А інший – це додаток, який дає можливість швидко в порядку пріоритету отримати необхідну інформацію", – зазначає Микола Калашник.
У call-center спочатку опрацьовують дзвінки, які надходять від екстрених викликів, наприклад, зв’язатися з поліцією чи швидкою. Але загалом, за словами розробників, час очікування не перевищує 30 секунд.
Загалом додаток є безкоштовним для звичайних користувачів. Їм просто потрібно стати на облік.
За словами голови громадської організації "Життя без бар’єрів" Лесі Валяєвої та керівниці обласної організації Українського товариства глухих Ольги Петрової уже є аналогічний додаток.
"Достатньо купити планшети для установ, де цей додаток не установлений, і працювати. Так не доведеться витрачати гроші на придбання ліцензії. Державний бюджет виділяє кошти на всеукраїнське товариство глухих. Ця послуга є під назвою «Сервіс УТОГ», створена центром відділу зв’язків із громадськістю виконавчого апарату ЦПУТО, а послуги членам УТОГ надають штатні перекладачі організації. Від комерційних служб, які також надають подібну допомогу, сервіс УТОГ відрізняється тим, що послуги перекладу надають фактично безоплатно. Бо кошти з бюджету йдуть на УТОГ і вони розподіляють їх. Він працює цілодобово також", – зазначила Леся Валяєва.
Питання грошей залежить від того, який функціонал хоче бачити департамент соціальної політики як замовник. Тому в ЦНАПі це може бути одна цифра, в поліклініці – інший. Для користувачів, що на своєму смартфоні, що в соціальних службах – це безкоштовно. Оплачують чи муніципалітет, чи спів фінансування міністерства соціальної політики з містом.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter #вади слуху #додаток #ConnectPro #соціальна політика #людина з вадами слуху