Реклама
Реклама
01.08.20 12:10

Місце сили: для Черкаської області розробили сучасний бренд (ФОТО)


Реклама
Місце сили: для Черкаської області розробили сучасний бренд (ФОТО)

 

Роботу над брендом та айдентикою для Черкащини розпочали рік тому. Учора презентували результат у Дикому Хуторі, що на Чигиринщині. 

Про це повідомляє пресслужба Черкаської ОДА. 

Слоганом став меседж «Черкащина – місце сили». Його обрали черкасці з  понад 230 запропонованих слоганів.

– Сучасний світ розвивається дуже швидко, тож, коли ми говоримо про успіх та економічну чи культурну спроможність, однозначно, що ми маємо усвідомлювати свої переваги, – твердить очільник області Роман Боднар. – Кожен регіон має свої особливості і в цьому полягає сила – в унікальності. Складний процес розробки брендингу дає усвідомлення ідентичності. Айдентика ж дає відчуття корпоративної єдності, розуміння того, що люди, які проживають на конкретній території, мають свої територіальні «фішки».

Бренд – це емоційне спілкування з потенційними інвесторами, туристами, людьми з інших регіонів, додає голова ОДА. До роботи над ним залучали різні категорії людей, що дозволяє вважати, що процес відбувся інклюзивно і є легітимним.

Візуалізували історію, культуру та самобутність Черкащини директор студії дизайну «White Studio Design» Олег Білий та керівник креативного бюро «Dmytro Bulanov creative büro» Дмитро Буланов. Олег Білий розробив бренди Чорнобиля, Калуша, Дрогобича, Борислава, Кам’янки-Бузької та Рахівського району. Дмитро Буланов працював над брендами міст Запоріжжя та Генічеськ.

– Те, що ми створили – це верх айсбергу, – відзначає Дмитро Буланов. – Це своєрідна «упаковка» бренду. Відчуття, що Черкащина – місце сили, стало для нас самих відкриттям. Ми не з Черкащини і для нас було важливо зануритися в атмосферу, подорожувати, спілкуватися з черкасцями. Нам важливо, аби цю айдентику прийняли сучасні люди, але щоб водночас вона втілювала величну та непросту історію Черкаського краю. Бо це не тільки про розваги та веселощі, а й історія, хоч місцями й сумна, але напрочуд героїчна. З брендингу та айдентики лише все починається. Завдяки інструменту, який ми створили разом з великою командою, кожен зможе поширювати історію, красу Черкащини на весь світ, привертаючи таким чином увагу до регіону, щоби усі відчули всю силу Черкащини.

Працюючи над візуалізацією, дизайнери опрацювали чимало символів, якими багата область. Узагальнюючи, хотіли показати не лише силу, а й волю, легкість, каже Олег Білий.

Бренд є складовою маркетингової стратегії розвитку туризму. Її також розробила команда під кураторством керівника ТІЦ м. Дрогобич, фахівця Агенції туристичних ініціатив Ігоря Чави.

– Працюючи над стратегією, аналізували можливості, актив, те, що є присутнє в конкретній області, – пояснює фахівець. – Наша робота розпочалася з туристичного аудиту регіону. Побачили інфраструктуру, можливості для візитів, поспілкувалися з активом на місцях. Оскільки можна мати найкращі візуальні комунікації, але якщо ти не маєш зацікавлених людей, то немає змісту рухатися далі. Завдання стратегії – донести до кожного мешканця області, що вони самі є брендом. Будь-хто, хто до неї буде звертатися, хай то будуть черкасці, інвестори, мають чітко розуміти, що відбувається в області, яка кінцева мета та для чого це все робиться. А це робиться для розвитку туризму, наповнити контентом цікавих місць, підняття їхньої «планки».

За рік роботи над брендом:

  • зробили детальний аналіз регіону; 
  • об’єднали в робочу групу людей, які представляють різні сфери життя Черкащини і України щоб запустити процес зі створення бренду;

Разом із цими людьми розробили сайт з брендингу, промовідео слоганів, провели туристичний форум та конкурс на обрання слогану, запустили інформкампанію. 

  • разом з жителями регіону визначили і обрали слоган бренду ЧЕРКАЩИНА – МІСЦЕ СИЛИ. 

На участь у конкурсі на найкращий слоган було подано 231 пропозицію, з яких робоча група з брендингу  обрала ТОП-3. Єдиний слоган для регіону було визначено шляхом проведення публічних консультацій, де кожен міг проголосувати за 1 із ТОП-3 слоганів.

  • розроблено логотип, айдентику, що є елементами бренду;
  • розроблено туристичну маркетингову стратегію, за допомогою якої бренд буде впроваджуватися.
Читайте нас у Telegram-каналі. Там коротко і ясно.


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter
#бренд #айдентика #місце сили #брендування

Останні новини

29 квітня 2024
Читайте нас у Telegram. Підписуйтесь на наш канал
20:05
Кількість молодят збільшилась: скільки пар одружилося у Черкасах протягом минулого року
19:03
У Тальному попрощалися із загиблим воїном
18:02
У Черкасах зіштовхнулися автівки "Volkswagen" та "Tesla"
17:01
У Черкаському районі зареєстрували перший випадок отруєння грибами
16:53
У черкаському сквері створили великодню інсталяцію
16:32
Занесло причіп: у Черкасах на дамбі сталася ДТП
15:51
Черкаські комунальники готують пляжі до літнього сезону (ФОТО)
15:24
На Черкащині браконьєри під час нересту наловили риби на понад 30 тисяч
14:54
На Черкащині водій вантажівки зливав у ґрунт нечистоти
14:01
На Черкащині попрощались із полеглим захисником
13:21
Черкаський спортсмен став четвертим гімнастом в Україні, хто здобув двічі за рік "золото" на чемпіонаті Європи
12:57
На Чигиринщині відкрили меморіальні дошки полеглим воїнам
12:05
У Черкасах чоловік напав на пенсіонера та відібрав у нього телефон
11:50
Сьогодні річниця загибелі черкаського військового, іменем якого названа одна із вулиць
11:10
На Звенигородщині чоловік стріляв та поранив кота
10:58
У черкаському ЦНАПі представили оновлені виставки (ФОТО)
10:25
Хлопчиків більше: скільки малюків народилося у Черкасах за тиждень
09:51
У Черкасах виявили водія без права керування та з ознаками підробки номеру авто
09:22
Сплутала педалі: в Умані водійка Lexus в'їхала в паркан
28 квітня 2024
19:16
На автодорозі Черкаси-Сміла сталася ДТП
17:32
“Черкасиенергозбут” закликає споживачів передавати покази електролічильника своєчасно
15:02
Пів сотні троянд та сльози: піротехнік з Умані освідчився коханій