"Viber", звичайні повідомлення та особистий кабінет: у Водоканалі розповіли про зручні способи подання показників лічильника
Реклама
За спожиті послуги водопостачання та водовідведення необхідно вчасно передавати показники засобів обліку. Тепер це можна робити за допомогою Viber, або SMS-повідомленням.
Про це повідомили у прес-службі КП "Черкасиводоканал".
Для того, щоб надіслати показники за допомогою Viber, потрібно зберегти номер +380676277893 на мобільному пристрої, знайти його в програмі Viber та надіслати повідомлення з наступною інформацією:
- номер особового рахунку;
- адреса (вулиця, будинок, квартира);
- поточні показники лічильників холодної та гарячої води;
- місце встановлення (кухня, туалет).
Оперативно передати показники водомірів можна через sms-повідомлення. Для цього також необхідно зберегти номер +380676277893 на мобільному пристрої та відправити на нього звичайне повідомлення з аналогічною інформацією.
Також споживачі мають змогу скористатися не менш зручним способом – передавати показники через особистий кабінет на офіційний сайт КП "Черкасиводоканал" http://vodokanal.ck.ua. Ознайомитися з інструкцією реєстрації можна ТУТ.
При КП "Черкасиводоканал" також діє Call-центр. Його номери та графік роботи вказані в кожній квитанції: 38-46-38, 54-32-98, 63-38-35, 093-360-49-21, 050-384-63-85, 067-691-20-05, 067-627-78-92, 067-627-78-93.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter #лічильник #водопостачання #показники #Viber