Реклама
Реклама
18.04.19 17:04

Без довгих черг та збоїв: у "Черкасиобленерго" оновили кол-центр (ФОТО)


Реклама
Без довгих черг та збоїв: у

 

У ПАТ "Черкасиобленерго" на прохання споживачів суттєво покращили роботу кол-центру. Зокрема, оновили сервер, замінили апаратуру,  збільшили кількість операторів та покращили їм умови праці.

Про це стало відомо під час презентації оновленого кол-центру.

За словами директора служби інформаційних технологій Олексія Шевченка, у 2013 році попередній програмно-апаратний комплекс кол-центру коштував 100 тисяч доларів.

"Сервіс вимагав постійну закупівлю нових ліцензій для збільшення черг абонента, збільшення місця для запису аудіорозмов, для збереження інформації. Це дуже дорогий програмний продукт. Він застарілий і не витримував, тому були скарги. Абоненти просили покращити якість", - зазначив Олексій Шевченко.

За його словами, фахівці впровадили безкоштовну програмну платформу Asterisk.  Раніше одне місце оператора коштувало 1 тисяча доларів, наразі – 250 доларів. Нова система є максимально адаптованою і включає багато функцій.

На підприємстві запевняють, що зараз до кол-центру можуть одночасно зателефонувати близько 500 осіб.

"Таке навантаження можливе у разі стихійний явищ, як наприклад, на Водохреще у 2018 році, коли було знеструмлено багато районних центрів", - зазначив голова правління ПАТ "Черкасиобленерго" Олег Самчук.

За словами Олексія Шевченка, у періоди передачі показників лічильника (три останні дні місяця та два дні наступного) кількість дзвінків сягає  300 у хвилину, тобто 5 дзвінків у секунду.

"Найважче у нашій роботі - це період, коли передають показники лічильника. Зараз все нормально, але зі старою програмою були збої, вона не завжди витримувала. Тепер сподіваємося, що  такого не буде", - зазначила оператор кол-центру Оксана Пугач.

Аби розвантажити систему, споживачам пропонують передати показники лічильника через особистий кабінет на сайті або через viber.

"Ми замінили музику, яка лунає, коли споживач очікує з’єднання з оператором на голосові повідомлення з інформацією про те, яким чином можна передати показники онлайн", - сказав Олексій Шевченко.

Як розповіла директор кол-центру "Черкасиобленерго" Наталія Негода, для уникнення черг абонентів на підприємстві збільшили штат операторів.

"Якщо раніше працювали 3-4 оператори, то зараз на зміні абонентів обслуговують 12 працівників. Кол-центр працює цілодобово, вночі дзвінки приймають два оператори", - розповіла Наталія Негода.

Для зручності абонентів до кол-центру можна звертатися за номерами трьох операторів: Lifecell, Київстар та MTC.

Директор кол-центру також розповіла за якими критеріями набирають працівників.

"Потрібна вища освіта, бажано технічна, електрична. Ті дівчата, які її не мали, вступили до навчального закладу і навчаються, щоб розумітися в питаннях енергетики", - сказала Наталія Негода.

Окрім нової телефонії, для працівників кол-центру створили комфортні умови роботи. Зокрема, обладнали кімнату відпочинку з диваном, мікрохвильовою піччю та холодильником.

Читайте нас у Telegram-каналі. Там коротко і ясно.


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter
#"Черкасиобленерго" #кол-центр #оператор

Останні новини

26 квітня 2024
Читайте нас у Telegram. Підписуйтесь на наш канал
09:49
У Черкасах вандали вирвали з кріпленням лавку
09:33
На Черкащені підтопило понад 500 гектарів території (ВІДЕО)
08:46
У Черкасах не стало відомого тренера з боксу
25 квітня 2024
20:17
У Черкаській області зводять укріплювальні дамби
19:13
В Умані чоловік намагався незаконно продати зброю
18:10
Пропонував 400 доларів: у Черкасах нетверезий водій намагався дати хабаря поліцейським
17:11
Суддю, що збив нацгвардійця з Черкащини, тимчасово відсторонили від посади
16:51
На Звенигородщині прощатимуться із загиблим військовослужбовцем в його день народження
16:38
У Черкасах жителі своє побутове сміття викидують в урни скверів та парків
15:48
У Смілі збільшилась кількість пошкоджених будинків до понад 70
15:21
Один із навчально-наукових інститутів ЧНУ запрошує на день відкритих дверей
15:10
Черкаські волонтери отримали церковні нагороди
14:57
У Тальному на фасаді школи встановили меморіальну дошку на честь загиблого воїна
14:14
На Черкащині попрощаються із полеглим захисником
13:49
На Звенигородщині п'яний водій їздив без посвідчення у комендантську годину
13:18
Стало відомо, чи будуть черкасці отримувати субсидію в неопалювальний сезон
12:34
У прокуратурі повідомили хронологію ранкової атаки ворога на Черкащину
11:59
Не стало відомого черкаського спортивного функціонера
11:30
У Повітряних силах повідомили подробиці ракетного удару по Смілі
10:40
На вулиці Черкас повертається велопатруль
10:14
У Смілі внаслідок ворожої атаки пошкоджено майже півсотні приватних будинків
09:55
Невистачає зовсім трішки: черкаським військовим необхідна допомога