Що робити черкащанам, якщо у помешканні перепади напруги
З поширенням різноманітних приладів все частіше постає питання про якість напруги. Але кожен має розуміти, що у багатоквартирному будинку десятки сімей вмикають і вимикають сотні приладів з потужністю до 2 кВт і більше.
Про це інформує прес-служба Черкасиобленерго.
Іноді Ви можете помічати наступне:
- занадто часто перегоряють лампочки;
- лампи розжарювання або галогенові світять яскравіше, ніж зазвичай;
- періодична зміна інтенсивності світлового потоку освітлення;
- побутова техніка працює незвично. Гуде компресор холодильника, з перебоями працює пральна машина і т. ін.;
- раптові відключення і перезавантаження комп’ютера;
- електроніка в будинку працює зі збоями.
Рекомендовані дії, якщо ви зафіксували у себе якийсь із вищеперерахованих факторів:
1. Звернутися до професійного електрика, щоб перевірити електромережу у квартирі (будинку).
2. Звернутися до балансоутримувача чи управителя вашого будинку для перевірки електромережі в багатоквартирному будинку і заміру напруги на вводі у будинок.
Якщо проблема у межах будинку, це питання має вирішувати відповідальний за внутрішньобудинкову мережу:
• балансоутримувач чи управитель вашого будинку (ОСББ, управлінська компанія, тощо);
• власник житла – у приватному будинку («особняку»).
Часто трапляються випадки, коли мешканці підозрюючи завищену чи занижену напругу одразу викликають працівників ПАТ «Черкасиобленерго», без перевірки стану власної електропроводки чи електропроводки будинку. А заміри показують, що проблема власне у внутрішньобудинкових електромережах. У такому випадку працівники Товариства недоцільно витрачають пальне та робочий час, який могли б використати для проведення планових ремонтних робіт для забезпечення надійного та безперебійного електропостачання споживачам.
Основними причинами неякісної напруги є:
- несанкціоноване збільшення потужності електроприймачів понад договірну величину без заміни як внутрішньобудинкових мереж, так і мереж, що підведені до будинку;
- нерівномірний розподіл навантаження на усі три фази у внутрішньобудинковій мережі, дуже часто квартири у будинку підключено до однієї фази, а інші дві є недовантажені;
- одночасне включення або виключення великої кількості електрообладнання, особливо в холодну пору та в міжсезонні періоди, коли центральне опалення ще не ввімкнене;
- помилки при самовільному підключенні до електрощитка господарями квартири.
Якщо після звернення до електрика та балансоутримувача Ваше питання все ж таки не вирішено, тоді звертайтеся до кол-центру ПАТ «Черкасиобленерго» за багатоканальними номерами (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter